lauantai 22. kesäkuuta 2013

Juhannus aatto

Aurinkoinen juhannus aatto,ihanaa koskahan on ollut  viimeksi?No minulla oli kyllä viime juhannuksenakin kun olin kreikassa.Nyt olin veljen perheen luona.Todella kiva juhannus.Veli ja hänen vaimonsa valmistivat hyvää ruokaaMinulla oli kunnia tulla  valmiiseen pöytään.Nautittiin kaikessa rauhassa herkuista,Myöhemmin illalla pelasin veljen poikian (kahden) kanssa mölkkyä.On muuten kiva peli.Soitettin tätillemme joka on 86-vuotias ja toivotettin hyvät juhannukset.Nautin tällaisesta rauhallisesta vietosta,tämä on niin minua,illalla kun lähdin kotia  kohti pyörällä tuli veljen poika saattamaan minua.
Juhannus aloitettin alkudrinkeillä,alkoholittomalla.Hyvää

Ruokaa odotellessa naposteltiin ruis napsuja jotka kastettiin  avogadoseokseen.Nam
Lautasella grillatua karitsaa,täytetyt paprikat,parsaa ja täytettyä tomaatti.Kyllä oli herkullista.Sanoinkin että en ole saanut näin hyvää aikoihin.
Vatsan laskettua pelattiin mölkkyä.
Tällainen oli minun juhannus aatto.Minun oli hyvä olla veljeni perheen luona.Kaunis kiitos heille.

2 kommenttia:

  1. Ihania tunnelmia sinulla! Niin on mahtavat ilmat, joten nautitaan tästä sulosta edelleen♥

    VastaaPoista
  2. Nautitaan,nautitaan Hilmaseni.

    VastaaPoista

Kiva jos voisit jättää käynistäsi pienen viestin.